Hu och fy!!

Vaknade kl 05.50, av en mardröm.
På sätt och vis, var det en bra mardröm,
för det var en "riktig"...
En sån med våld och skit, som inte är personligt.

Personliga mardrömmar, är mycket värre.
Såna som får en att vakna i full panik,
men om man skulle tala om för någon vad den handlade om,
så hade de inte förstått varför det skulle vara en mardröm.
Såna som får en att vakna upp och tro att det som hände, är sant.

Den jag hade nu, är med största säkerhet, en direkt koppling
till ett avsnitt av "Medium", jag såg härom dagen.
Jäkligt opersonligt m.a.o.

Fast nu är det inte riktigt kul att lägga sig igen.
B kom hem kl 6 och jag höll honom sällskap,
medan han åt lite. Men eftersom vi har alla barnen hemma
i helgen, så ska han sova i gästutrymmet.
Så jag får gå och lägga mig ensam igen.

Ibland, är det bra synd om en.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0