Tönnåring

En av Bs grabbar, fyller 13 år idag.
Så jag håller på att baka chokladtårta
och B och grabben är iväg och får lite tid, bara de två.
Blir ju inte så ofta (typ aldrig) annars,
att pojkarna får vara helt ensamma med pappa.

Så de ska fika en stund, köra och köpa en present,
som grabben får välja och sen ska de bowla en timme.
När de kommer hem sen, så blir det kyckling till middag
och chokladtårta, negerbollar och lite "köbekagor" till efterrätt.

Jag frågade exet om mina barn kunde komma,
men de var hos sin farmor, som vanligt.
Exets nya sambo, vägrar ha barnen hemma,
när exet jobbar, så då får de vara hos farmor istället.

Och jag undrar än en gång..
Varför envisades de med att de skulle ha barnen,
när de ändå inte HAR dem....?

Kommentarer
Postat av: ullrika

förstår hur du tänker. och hade nog tänkt likadant. men. försök fokusera på att ungarna får vara hos sin farmor. dom har säkert görkul där! och ni får egentid. eller njä... ni har ju andra kids istället. men iaf!



irriterande positiv. det är jag det.



ps. nu är helgen nästan slut! foton pliis!

2009-02-01 @ 15:48:32
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Då vill jag skicka ett stort GRATTIS!!!! på tonårsdagen o skickar med en BAMSEKRAM!!!!

GRATTIS på 13 årsdagen!!!

2009-02-01 @ 17:27:37
Postat av: ullrika

jag förstår att du är både asaarg och jefligt förbannad. jag tycker du är lugn och sansad, och uttrycker dig på ett helt annat vis än jag gjort om jag varit i din situation (med det vill jag ha sagt att jag beundrar dig). och jag ska inte försöka övertyga dig om nåt annat än att han är en pig. men. så länge kidsen trivs hos sin farmor är det kanske lika bra att dom är där. exets nya hemska kvinna kan knappast vara bra inflytande för dina barn?



ta hand om dig bloggisvän! lägg inte energi på grisen. snälla?

2009-02-01 @ 23:03:36

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0