Ett år har snart gått...

Den 21:e Januari, firar jag och B, 1 år.
Jag sitter och tittar på Guldbaggegalan,
(klart jag måste med Johan Glans som värd)
och där pratar de ju mycket om det gågna året.

Så jag funderade på...
Ett helt år, med en helt ny, vuxen människa.
En norrlänning till på köpet.
Vad kan jag komma på, sådär spontant,
som jag har läst mig under det här året?

Jag har lärt mig göra grynkaka... Och risgrynsgröt på köpet.
Jag har lärt mig att Citroën, är en helt underbar bil.
Att Citroën DS inte bara är ful, utan så mycket mer... (fast positivt då)
För att inte tala om chocken jag fick, när B talade om
att det finns en klubb för folk som gillar Citroën... Hahahaha...

Jag har lärt mig att man inte öppnar kylskåpet
och småäter pålägg, utan man "mölar sövel".

Det är bara skåningar, som säger "ändån"...
Annars säger man bara "ändå".... Utan "n".

Att det finns folk som häller sirap, på risgrynsgröt.

Att det faktiskt existerar en man som B.
Det är det mest otroliga av allt.

Och säkert en hel drös annat...
Och kul har det varit.


Och framför allt...

Trots alla turer och trots att det har varit

rätt tufft mellan varven, så är jag FORTFARANDE
helt fjollig och förälskad i honom och saknar honom när han är borta.


Kommentarer
Postat av: Annika storlek 38 för det mesta

Heeeeeeeeeeeeeeeej!!



Citroen...när man kan köra Hyundai?? ;-)

funderar på vart f-n man hittar de där prickarna ovanför e:et

2009-01-13 @ 10:50:08
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: Ally

mihi -ler fånigt- gud vad gulligt!!!! awww... haha ;D jag ska också fånga en hingst nån dag! När jag orkar eller har lust :P Pussssssssssss

2009-01-13 @ 19:11:02
URL: http://alyssas.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0