God fortsättning.

Nu har jag lämnat nycklarna till lägenheten.
Började tro att den var otömbar.. Hu!!
Så nu ska man bara göra klart här. Dubbelhu.

Har fått dille på risgrynsgröt.
Inte i plastkorv, utan hemmagjord.
Gjorde ju det, när jag skulle laga grynkaka,
och det är MYCKET godare än färdigköpt.

Och med socker, kanel och mjölk...
Som jag inte gillar på färdigköpt...
Där ska det vara sylt eller saftsås.

Det var en lugn nyårsafton i.a.f...
B jobbade, så jag var med 4 vänner.
Ingen alkohol, väldigt lite raketer,
Youtube-klipp och sen körde jag hem kl 2,
när de skulle gå och lägga sig.

Har varken mat eller mjölk hemma.
Och mina föräldrar tror på skrock.
Jag vet att det är kvalificerat bullshit,
men är man uppväxt med att man inte får handla 1 Jan.
så låter man bli ändå.
(som om det NÅGONSIN har gett mig tur i ekonomi att låta bli)
Så jag får gå hungrig och mjölklös idag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas på icke hungrig mage!

2009-01-02 @ 01:41:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ullrika

oj. jag vet inte hur man gör gröt. förutom att klippa upp korven och värma i kastrull typ.



gott nytt år t0tta!

2009-01-03 @ 00:18:41
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullrika

tack för recept! kanske kan va nåt för Maali?

2009-01-04 @ 23:40:03
Postat av: Kotteby

Hemmagjord risgrynsgröt.

Hurtigt!

2009-01-05 @ 04:06:49
URL: http://www.kotteby.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0