Kära dagbok.. Öh *S*

Vaknade tidigit idag...
Eller nja.. För en "normal",
är kanske inte kl 9, så tidigt, men har man inte somnat
förrän kl 4.30, så är det rätt så.

B hade fest i lördags...
Eller, tja.. Bandet spelade och det kom folk.
Vi har inrett "kontoret" som festlokal nu.
Fick hänga upp lakan i taket, för akustiken.
Det var rätt bökigt, men vi hjälptes åt,
och med B på stegen, så gick det bra ändå :-)

Mina ljusslingor kom till nytta också.
Och så har jag givetvis satt upp värmeljusstakar där :-)
Idag, ska vi flytta Bs saker, om jag inte är felinformerad.
Kan ju bli intressant, efter bara 4,5 timmars sömn..
Jaja, jag får väl lägga mig tidigt ikväll, helt enkelt
(som om det någonsin BLIR så... HA!!)

Nähäpp.. Nu ska jag sela på "KING.COM"...
Har helt snöat in på dera spel...

Kommentarer
Postat av: lyssie

hehehe.. vad söt du e <3 tack för kommentaren hjärtat.



ooh lakan i taket, det måste sett häftigt ut ^^ värsta effekten! hihi.. kram!!

2009-01-19 @ 13:53:37
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: Helena stl37

Va mysigt det lät med band+fest......

Avis jag blir

2009-01-19 @ 20:03:00
URL: http://helu76.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0