Min lilla sessa.

Det visade sig att en tidigare mycket god väninna till mig, ska gifta sig 1 Augusti.
Det är barnens faster som ska gifta sig för andra gången.
Jag var med på hennes första bröllop och jag är gudmor åt hennes äldste son,
men denna gång är det bara mina barn som ska gå.
All lycka åt henne, men det var inte det detta inlägget skulle handla om.

Jag måste hitta passande kläder åt min son.
Jag vet inte alls vad han har för kläder
och jag vet inte om han har några finkläder hos sin pappa.

Dottern kom på att vi ju köpte en finklänning till henne för nån vecka sen,
ochg idag hittade vi ett par skor som passade.

Så här kommer ett foto på min lilla prinsessa.



Bredvid henne, står förresten ljusstaken som B har tillverkat själv
och som jag fick av honom i julklapp <3

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0