Wheels & Wings

Vi for upp till Hjul & Vingar igår... På kvällen.
Vi var inte med på utställningen.
Från början var det tänkt att vi skulle det och då skulle vi köra upp med vanen.

Chevrolet Van Convertion Mark III Hightop -99

Som onödig fakta,
så har kändisar som t.ex Bruce Springsteen och Prince, åkt i den.


Men eftersom det fr.o.m i år tydligen är totalförbjudet med vanar,
så körde vi upp med "Paddan" istället.



Först när vi kom upp, så ösregnade det.
Det gjorde det hela vägen.
Vet inte om det var det som höll tillbaka den där riktiga cruisingstämningen,
eller vad det var... Kanske för att det mest stod stilla...

Först stod vi bredvid och tittade på,
men sen köpte B ett pass så vi fick köra rundan också.
Då hade det klarnat upp och resten av kvällen,
var det faktiskt riktigt fint väder.

Förutom att min kamera inte fungerar bra på långt avstånd,
så vet jag inte om där var så mycket att fota.
Det var väl mest som en cruising brukar vara.

(Förutom att alldeles för många tyckte det var helt ok att stoppa upp hela rundan,
så att köra gatan fram, som kanske hade tagit tre minuter annars
,tog över 2 timmar.)

Där fanns bilar i olika färger och former....
 
Enfärgade, tvåfärgade, flammor...

Randiga bilar...


Och icke-bilar...



Vi var hemma kl 3 inatt och när vi kom hem,
blev vi mötta av en katt som inte hade blivit klappad på flera ååååååår
(enligt katten själv).

Kommentarer
Postat av: ullisar

åååh... jag hopppas du förstår jag är en smula missnöjd att få veta du varit i vbg utan att jag visste!!!

2009-07-20 @ 14:47:59
URL: http://ullrika.se
Postat av: Lilla Mamma

Eeee aaa va då kändisar som åkt, du glömde ju mej o pappsen hehe, ha en härlig vecka o hälsa alla. Klapp klapp till lilla kattan!

Kram!!!!

2009-07-20 @ 16:15:46

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0