Kattaskrälle...

Jag var hos en väninna igår.
Kom hem rätt sent... Typ 2.20 eller nåt...
När jag stannar bilen, hör jag ett bekant pinglande,
från kattens halsband. 
Tyckte det var mycket märkligt att det hördes så tydligt.

Trodde först att B hade lämnat ytterdörren öppen,
så katten hördes genom nätdörren.
Men den tanken släppte jag genast igen...
Det hade INTE varit likt B.
Sen såg jag att takfönstret var öppet,
och då tänkte jag att "Aha, hon är där uppe".

När jag kom runt hörnet, kom katten... Utomhus...
Ytterdörren var både stängd och låst...

När B vaknade, frågade jag honom om han hade släppt ut katten...
Han blev ett levande frågetecken...
Då har kattrackarn hoppat upp i takfönstret och ut på taket...
Det är alltså ett snedfönster utan karm.

Nog för att jag visste att skogisar är lite extra bra på det här med hopp och klättring, men det här är ju löjligt.

Hon är i.a.f söt, när hon sover *suck*

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Åååå en sån liten gosa!

2009-06-03 @ 12:25:49

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0