VälfärdsSverige... Jo, eller hur....

Jag är SÅ trött på att vara snäll...
När man sitter hos myndigheter och de gör ALLT i sin makt för
att trampa ner en och förnedra en, så tänker man
"jag kan inte svara surt, för han/hon har inte skrivit lagarna, så det är inte deras fel"

Men tänker på att de är bara människor, och man vill inte såra dem...
Sen tänker man att om man käftar, så kanske de håller inne pengarna på rent jävelskap.

Well.. Skicka mig gärna till idioterna som har bestämt hur det ska vara...
Och vill du inte det, utan envisas med att vara högsta hönset,
så får DU ta smällen. Alla ologiska, jävla resonomang...
Man vill bara kräka på dem.

Nu räknas jag som barnlös, och mina barn ska bo i städskrubben,
när jag har dem. Jag skrev och frågade om det verkligen är rimligt att
särbehanda barn så....
Jag föreslog spöstraff i skolan för "fattiga" barn, för att VERKLIGEN
få dem att känna att föräldrarna är fattiga.
Var inte det en bra idé?

Kommentarer
Postat av: ullisar

men jisses? jag fattar inte. vad är det som är fel! du hade väl ett okej jobb hos den här märkliga människan som tyckte du skulle plocka ut piercingen? vad hände med det? måste ju vara MYCKET bättre att servera käk till glada Kvantumkunder (eller vad det nu var) än gå på såna här skumma "kurser"?



fetkrams!!

2009-03-10 @ 21:41:49
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Sorry, men det enda sättet att komma undan detta meningslösa helv.. är att skaffa ett riktigt jobb så fort som möjligt, vad som helst är bättre än att gå på sånna ställen, sen kan man ju alltid under tiden söka nåt som man skulle vilja arbeta med,

2009-03-10 @ 22:25:18
Postat av: Annelie

Jag hoppas du får tag i ett riktigt jobb så du kan tjäna pengar. Men din sambo tjänar väl en normal lön får jag hoppas.



Ha det fint!

2009-03-11 @ 12:57:32
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullisar

men det är ju knappt värt det en gång?!

2009-03-12 @ 21:20:39
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0