Tja

Allt flyter på.
Jag har fått timanställning inom vården.
Slipper socialens vuxendagis.
Har sökt in till ett par skolor till hösten.
Kommer förhoppningsvis in på någon av dem.

Nikita har inte bara flyttat in fysiskt,
utan ser nu hushållet som sitt kungadöme,
och oss som sina undersåtar.
Det ska matas och klappas,
och det ska göras på hennes villkor.
Precis som en katt ska vara m.a.o.

Helskruvad katt med underliga sovställningar,
vandalism och ibland far hon runt,
så det hade varit föga förvånande om man hade hittat henne i taket.
Kan det bli bättre?

Fåglarna sitter på stuprännan, och kikar ner på katten
Katten kikar tillbaka och slickar sig om munnen.


Husse lyckas fånga kattens uppmärksamhet,
några microsekunder,
så matte kunde få en bild av nyllet hennes också


Vi misstänker skarpt att kattskrället är fotfetischist.
Den i särklass roligaste leksaken, är våra fötter.
Här tar hon dessutom en tupplur på husses strumpor.


Att hon dessutom, fullkomligt ÄLSKAR barn,
gör ju knappast saken sämre.
12 händer till som kan klappa på henne och skämma bort henne.

Och jo... Jag är fortfarande helt fjollig i B.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Hejjj, härligt hoppas det blir mer jobb sen, hum...ja jag misstänkte väl det att kattan gillar fötter ajjj är räddd om mina tår o inte får man ha skor på sej heller men kan ju skaffa inneskor förstås, jag fattar noll, kommer inte in på mitt msn.

ha de så härligt, BAMSEKRAM TILL ER ALLA NIO!!!

o hälsa så gott.

KRAMMMMMMMMMM!!!

2009-05-08 @ 20:17:14
Postat av: ullisar

hon är alldeles bedrövligt söt lilla misse. klappa lite från mig också.



ps. såå härligt att höra att du fortfarande är kär! visst är det underbart!

2009-05-08 @ 20:25:37
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0