<3

Skolan går ok.
Barnen sköter sig och är snälla för det mesta.
Visst gnabbar de med varandra, men de är syskon, så det ska de väl.
Livet funkar.
Den extrema tröttheten har gått över.
Stör mig inte nämnvärt på någon i klassen...
De finns.. Och det ska de ju göra.

Jag saknar B...
Han är bara iväg på jobbet,
men just vill jag inte vara ifrån honom...
Alls....
Vill helst inte ha nån luft mellan oss.

B ta ledigt för vård av anhörig... *tycka*
Anhörig = t0tta
Orsak = B-abstinens

Även om jag har mycket skolarbete att pyssla med,
så har jag LÅNGHELG nu. Hemma 4 dagar.
Och nu ska jag ta en tupplur, innan kottarna kommer hem från skolan..
Nattnatt.

Kommentarer
Postat av: LillaMamma

Tjingeling, japp, jag har napp när jag sover, är sååååå glad att du mår bra gumman, hoppas ni får en härlig helg.

Kram till alla!!

PS. mmm kanske han bits, har inte råkat ut för det än men kanske det kommer hehe.

2010-02-12 @ 16:27:07

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0