Huh..

Just idag var det en väldig tur att jag sover uruselt
när jag ska upp på morgonen.

Det visade sig nämligen att min telefon har fått för sig
att en liten vibration räcker som väckarklocka.

Och med liten vibration, MENAR jag liten vibration.
Om det kommer ett SMS när den är på ljudlös, låter det
"Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzz
bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzz".

Nu lät det "Dz".

När den är frisk, både piper och vibrerar den.

Min gamla klockradio har fått spel och tickar 130 sekunder i minuten..
Vet inte om någon har matat den med speed, eller nåt.
Så jag bytte ut den mot en annan jag hade köpt
men där går larmet inte att stänga av mer än tillfälligt,
så glömmer man ändra larmet, blir man väckt även när man inte ska upp.
Plus att den låter hemskt och har STORA siffror,
så den lyser upp halva sovrummet.
Dags att investera i en ny väckarklocka m.a.o.
Blä.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Ville bara säga KRAMMMMM

2011-02-25 @ 19:02:27

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0