Tillfällig sinnesförvirring?

Jag vill ha någon att gosa med.
Inte en kille, utan nåt litet....
Typ en katt, eller (bevare mig väl) en bebis.

(NEJ, jag ska INTE ha barn, så det behöver INTE kommenteras)image55

Kan man inte typ låna en katt i några dagar?
Ne, det blir inte samma sak som en egen.
Juhupp, så var man bil-lös igen.
Jaja, fick ju gjort det viktigaste.
Jag och dottern sprang över superbilliga gose-sockor.
Tjocka, varma och rätt söta saker.
Ibland fryser man ju bara kusligt mycket om fötterna.

Och det lutar skarpt åt nyårsafton i Teckomatorp.
Dottern vill ju såklart visa upp sin klänning.

Tjoho, jag har fått barnen till att städa lite i sitt rum..
Nästan så man får kryssa i taket.
Det brukar inte hända förrän JAG går i taket *S*

Mina ancistrusar har fortfarande inte kopplat det här med fortplantning.
Skulle kanske köpt lite växter åt dem?

Jaja, det får bli nästa gång man har tillgång till bil.

Hade jag haft råd att köra ett lysrör till det lite större karet,
så kunde de få flytta dit. Hade kanske hjälpt och fått fart på dem?

Har ABSOLUT inget att säga idag (igen)
men det har jag väl redan avslöjat, kan tänkas.

Kommentarer
Postat av: Ally

vill du ha min katt? ;p hehe men obs, han e busig!

2007-12-29 @ 13:31:43
URL: http://alyssas.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0