Korv och negerbollar.

Tss... Har tagit en del foton här på festivalen..
Inte lönt.. Minneskortet till kameran,
vägrar prata med Bs dator. Blir så trött.

Nu ska jag strax gå till korvbaren och lösa av tjejerna
som står där nu.. Måste nog kissa först...
Man får passa på medan där är vatten kvar i brunnen.

Har ni tråkigt, så gå gärna in och hälsa på hos Sara ...
Hon har just en pågående debatt om ordet "neger"..

Var jag står i frågan, vet alla som har följt min blogg.
Negerbollar, är ett av världens underverk,
och något av det godaste som finns.
Och i min värld, kan inget som är positivt, vara rasistiskt.

Jag tycker dessutom att mulatter,
är de sötaste barn som existerar på denna planeten.
Har kanske inte så mycket med saken att göra,
men det visar väl rätt bra att jag inte på NÅGOT vis är rasist va?

Men om vi vänder på frågan.... De har ordet "neger".. men vad har VI??
Eller jag.. Jag är inte arisk,
även om jag har blå ögon, för jag har brunt hår.
Hallå!! Rasism.. Jag tillhör ingen.. Det är fusk.

Äh.. Nu ska jag sälja korv...

Tjo på er!

Kommentarer
Postat av: sara

svarade på kommentaren i inlägget eftersom att det är rätt relevant

har inte fölt din blogg men ska kika runt lite :)

2008-07-19 @ 19:12:46
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: svintofllickan

ja du..jag har en kompis som är adopterad från etiopien..hon kallas Desse o hon kallar neger,chokladbollar för dessebollar.

å jag har alltid velat haft chokladbollar..

men så gifte jag ju med en vit man o då blir de ju vita barn...så då fick jag nöja mej me vit choklad.

hoppas de gick bra att sälja korv.

kram

2008-07-20 @ 00:05:42
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0