Muhahahahaha

Barnfredag.. Det innebär att det är legitimt att lägga sig kl 21. image104
Det är det inte annars.. Inte en fredag..
Oavsett om man har absolut nada att göra, eller inte.
Och oavsett om man är trött så man stupar..
Man går INTE och lägger sig så tidigt på en fredag. PUNKT.

Mitt liv sista veckan har kretsat en hel del kring
sömnens varande och icke. Lite väl mycket.
Men om jag kommer isäng i tid idag,
så lär jag vara ikapp imorgon.. Känns rätt bra.

Vet dock inte om jag bör oroa mig över
att jag uppskattar legitimiteten i att lägga sig kl 21...
Ålderstecken?
 
/image69

Kommentarer
Postat av: joel

hehe

2007-12-15 @ 00:09:57
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0