Tlööööött

Har bara varit så hopplöst trött idag..
Vet inte om det är stressen av att vara arbetslös,
eller om jag har en infektion i kroppen..
Känns som jag skulle kunna sova i en hel vecka.

image14



Och det gjorde ju inte saken ett dugg bättre                      
att jag hittade en ny bemanningssida,                               
slösade evigheter på att skriva in mig, bara för att få ett 
"Sorry, vi håller på att uppdatera sajten..                            
 Var god försök senare" när jag skulle spara..                  
Och på just denna, sparar man inte allt var för sig..        
Nänä... Här skulle man spara rubbet på en gång..         
Byebye arbete... Blir så trött...                                               

Men på tal om bebisar!! Malin ska ha bebis *hoppar och studsar av lycka*...
Är övertygad om att hon kommer bli VÄRLDENS bästa mamma.
Hon är vettig och smart.. Hon har massor av kärlek i kroppen
och hon är världens snällaste... Hon har fått det bästa av båda sina föräldrar
och har plockat upp mycket bra saker från sin omgivning *smyger in lite ego*
Shit, hon var ju bara 8 år när jag gifte mig med hennes kusin.. 7 när vi träffades.
Hon har verkligen blivit stora, vackra damen *stolt över henne* Och nu ska hon bli mamma.
AH! Älskar både henne och hela hennas underbara familj.

Men nu hade jag inte mer kul att säga och har man inget kul att säga,
så kan man lika gärna vara tyst.. :-)
Så nattinattnatt.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0