Hur i helv...?

Hur faen gick DET till???
Min dotter har inte ens fyllt 9 år
och är redan en fullfjädrad tonårstjej.image321

Ungen går omkring som en salig ande här hemma,
med kepsen på huvudet och pratar i telefon,
med en tjejkompis.

Och pratar KLÄDER.
Priser, mönster, färger, storlekar, affärer...
Bla bla, skor, bla, "affärsnamn", bla, hjärtan, bla bla...

Jag är ju jäkligt tacksam att hon inte diskuterar killar än...

Ibland undrar jag vem deras pappa har vänstrat med..
*klurar på om vi hade en kvinnlig brevbärare, när hon blev till*

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Mmmm..jag också!

2008-02-09 @ 19:19:24

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0