Idétorka och dilemma

Har legat på latsidan idag..
Har inte haft så mycket att orda om.

Sitter i ett litet dilemma här..
Är med i ett reportage i en svensk kvinnotidning.
En av Sveriges största, har jag fått talat om för mig.
Den kom ut i handeln idag.


Med ett foto som är ett helt uppslag på två sidor
och ett lite mindre som "bara" är på en halv sida.

Kan tilläggas att jag på bilderna är både stajlad, piffad och puffad.
Och att det är en sån tidning med både mode, stajling och klädtips.
Tror t.o.m de har 3 egna modebloggar.
(In Your face alla pro-ana och mode-bloggs-fjollor) image107


Mitt dilemma..
Klart som en Juni-dag att jag är stolt.. Och vill visa ALLA.
(I en sån här situation är man aldrig äldre än 3 år)

MEN... Med fullständigt namn utskrivet, så är jag inte så road.
Det är en sak om man heter "Anna Andersson" eller "Jenny Jönsson"
Men är man ensam i världen om sin namnkombination,
så blir man ett rätt lätt mål om det hamnar i fel händer.

Min mamma hade en kul lösning.. Ta mitt andranamn och mitt flicknamn.
Jomen precis.. Vill ju säkert heta Louise Hansson.. N O T ! !

Och på tal om inte kul...
Har varit sugen på något hela dagen.
Men har inte kommit på VAD...
Nu, när affären har varit stängd i över 2 timmar, kommer jag på det.
Apelsinjuice.. Nån som kan faxa lite?
VILL HA
(Ser du Joel? t0tta kan också!! image78)

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe, grattis förresten det är ju jättekul ju..... anledningen till att jag inte hoppar på dig är för att jag vet att jag skulle få råspö...

2008-01-03 @ 23:47:06

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0