Johodå

Nu har t0tta sovit.
Fast nu har jag varit ute och gått en runda i naturen.
Typ 20 minuter bara, men det var illa nog.
Tillräckligt isande i trumhinnorna, både för att jag skulle
få ont i öronen (missade ta på mössa)
och för att jag skulle bli sömning.

Fick reda på att jag är tvungen att gå tillbaka till mitt gamla "jobb".
Det var skitbra som rehab, men NU vill jag absolut inte dit igen.
Om jag inte får sitta vid datorerna och söka jobb,
så kommer jag vara hos min favorit.
Och DET är väl bra..
Men jag känner verkligen att den delen av mitt liv är över.

Stället har fyllt sitt syfte och nu tvingar de mig dit,
ENBART för att de KAN tvinga mig dit.

Och att bli tvingad att jobba utan lön...
Utan något som helst syfte förutom att jag ska bli just, tvingad.

Ledsen, men jag kommer nog varken trivas eller må speciellt bra.
Tvärt om, så kommer det snarare göra mig sjuk igen att
TVINGAS göra något som är fullständigt meningslöst och
inte ens få lön för det. Snacka om att ta bort folks människovärde.

Kommentarer
Postat av: Malin

usch då.. det lät inte roligt alls!

2008-01-24 @ 21:33:41
URL: http://xxmalin.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0