Betraktelser

Hmm.. Det är rätt intressant och sitta här bakom
gardinerna i husvagnen. Jag ser folk, men de ser inte mig.
Såg nyss hur ett av banden gjorde sig iordning för spelning.
Samtliga i bandet är väldigt smala, och har VÄLDIG tajta kläder.
Jag såg en av killarna.. han.. hmm, hur ska jag uttrycka det?
Drog på sig ett extra skinn, på benen...
Hans byxor satt så tight att han var tvungen att stoppa ner
handen och lägga både skinnet på låren och "paketet" på plats.
Efter den mödosamma processen, fick han dra in sin väldigt
platta mage och stänga gylfen. Sen fick han stretcha,
för att över huvud taget kunna gå i dem.

Fick mig att undra lite över hans spermaproduktion.
Jag hoppas ju att han och hans flickvän,
inte kämpar för att tillverka barn, just nu,
för där lär ju inte vara många "soldater" som inte har dött av värmeslag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker du borde ha öppnat fönstret och gett honom dia kloka råd med en gång :) Tror han hade blivit toppenglad!

2008-07-20 @ 11:46:02
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0