Flower Power

Vilken mängd hippies här har varit.
Folk springer omkring i rastakläder,
dreadlocks och MÅNGA är vegetarianer.
Sålde nog 50-60 sojakorvar igår.

Fast några köpte dem bara för att de är goda.
Jag smakade ingen själv, eftersom jag inte visste
om de innehåller gluten, eller inte,
men de luktade otroligt gott.

Vilken otroligt lugn festival det har varit...
Vad jag vet, har det inte varit ett enda slagsmål,
och visst har vissa blivit packade, men inget som har stört, tror jag.

Nu ösregnar det igen.

Jag är imponerad av hur social B är...
Jag är social när jag jobbar,
men när jag är ledig, kan jag vara både blyg och
riktigt trött på folk.

Hrrsshh.. Såg precis att jag har stänkt ner mina
byxor, med Bullens pilsnerkorv-spad... *suck*

Kvinnan i massageparet, är en sån människa som jag
alltid blir imponerad av. En sån supersmal,
extremt hälsosam, med ring i näsan, sojakorvsätande,
glad människa, som älskar alla och alltid pratar med lugn, sövande röst.

När hon står och drar spindelprylen över huvudet på en
och talar om, men låg, lugn röst vad den har för effekter,
så kan jag säga att man får mer gåshud, än någonsin..
På ställen man inte ens visste att man KAN få gåshud.
Såna människor är coola.

Nu har B letat sig tillbaka såpass,
att han står och pratar utanför husvagnen.
Har seriösa funderingar på att gå ut och bita honom i hälsenan,
tills han lagar kaffe =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha hoppas du fikc ditt kaffe ;D







svar; yeay :) jag fick kommentaren

2008-07-20 @ 16:23:14
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: melinda

vad var det för en festival? :D

2008-07-20 @ 19:09:55
URL: http://melindalin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0