Hmmmm

Jag tillhör den skaran av människor,
som har blivit blåsta så många ggr, av livet,
att jag på allvar tror att allt bra som man nämner högt,
eller skriver, går åt h-e.

Exempel:
1. WIIIIIIIIIIIII!!! Jag har fått jobb!!
Resultat:
Sorry, det trillade någon över tröskeln,
samma dag som du skulle börja,
och som var bättre lämpad, så han/hon fick det istället.
(Har inte hänt, men SKULLE kunna hända)

Alt.1:2.
Visst är du perfekt för jobbet, men vi vill ha en kille istället.
(har hänt 2 ggr)

2. WIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! Jag har fått tag i en bra bil.
Resultat:
Vid närmare efterforskningar,
har bilen nästa inget golv kvar, bromsarna fungerade bara
när jag tittade på bilen, däcken kommer spricka
vilken dag som helst, avgassystemet är provisoriskt lagat
med silvertejp och växellådan planerar rasa inom 4 veckor.
(Har hänt)

3. Wow!! Äntligen har jag hittat en kille som är normal,
lugn, snäll och allmänt bra.
Resultat:
Han hade MINST 2 andra flickvänner samtidigt som mig
och var mytoman, ända ut i fingerspetsarna. Det pågick i
nästan ett år, och jag behöver kanske inte tala om,
att det fick mig att må rätt dåligt?
(Jo, det har ju också hänt)

4. Wiiiiiiiii!!!! Äntligen får jag börja på en utbildning,
som garanterat leder till ett jobb.
Resultat:
Jag fick truckkortet och MVG i 2 ämnen,
men har inte suttit på en truck,
sen kursen slutade.
(suckar tungt)


Det jag vill ha sagt, är att idag, har något hänt,
som borde få mig att dansa i taket och på allvar
lära mig joddla i ren glädje, men jag vågar inte... Inte än.

Kan kanske våga mig på ett litet "YEY!!"?

Och nej, jag har inte glömt bort att jag i nuläget
ÄR tillsammans med världens mest underbare kille.

Kommentarer
Postat av: Iréne

Mel Gibson och Sean Connery, tror jag har hört om dem någon gång. Haha. Nog för att jag är ung men det hör ju praktiskt taget till allmänbildningen att veta vilka de är. Och visst ser de helt okej ut båda två men jag har inte sett tillräckligt av dem för att placera dem på min lista.

Håller dock med dig om Brad Pitt. Inte ens topp 25. Inte ens topp 50. Det ska vara ett utseende som man känner igen och kommer ihåg och Brad Pitt har inte ett sånt.



Ooops oops... Du har då råkat ut för en hel del.. olyckor. Eller vad man nu ska kalla det. Får ju hoppas att det går bättre med det som har hänt den här gången, vad det nu är. :)

2008-07-15 @ 13:56:04
URL: http://duudanennss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tror jag har dött.

Men oroa dig inte, det är högst tillfälligt.



Vem orkar vara död en längre tid?

2008-07-15 @ 15:12:24
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jag väntar ivrigt på WIIIIIIIII!!!!!!!!

För jag vill veta vad det är. Du kan inte viska till bara mig då? För om man vill lära sig joddla. Då är det stort.

2008-07-15 @ 15:15:11
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: ullrika

gifetvis brutalt nyfiken. men förstår dig...

det kommer väl nån slags hint längre fram hoppas jag :)

2008-07-15 @ 22:21:14
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0