Tillägg

Efter att jag hade skrivit inlägget nedan,
såg jag att där låg en kommentar från Joel också.

Den lyder:

"emma - håller med t0tta.. shit.. det var jävligt kul för oss att läsa och det var ett betydligt viktigare och roligare inlägg än dagens missbildade outfit och kolla min ååh så fina handväska..."


Till Hanna och Joel , vill jag säga...
Oavsett om ni är kompisar eller tillsammans...
Ni är underbara båda två.

Och till Emma.. NEJ, jag tänker INTE sluta bry mig om dem,
och vad som händer dem.
Låt du bli att bry dig om dina vänner, så fortsätter jag att bry mig om mina.


Trots att du tycker att jag är egoistisk för att jag bryr mig om dem.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha Emma är ett litet pucko, fast det behövdes kanske inte förtydligas :) synd att det inte fanns en länk för jag är mycket nyfiken på tankegången!!



Och ibland så undrar jag vad exakt är det du suger på? Så det märks?

2008-06-24 @ 21:36:03
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: joel

Hanna - även om totta inte avslöjar sina sugvanr så kan vi kanske anta att det handlar om någoting på B...

2008-06-25 @ 16:58:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0