*ASG*

Har råkat se på TV, några ggr nu
att "Sova"-butikerna lovar pengarna
tillbaka på det man köper nu,
om det regnar på midsommarafton.

Risken att det regnar på midsommarafton,
är ju rätt stor, så NÅGOT fuffens
måste där vara.

Man hinner ju inte läsa den lilla,
pytte-texten, under reklamen,
så jag var bara tvungen att gå in på deras hemsida
och kolla och TADA!!!

Såhär står det:

"Det enda kravet är att du handlar för minst 5.000 kronor.
Med regn avses mer än 5 mm regn mellan kl 12.00-15.00
Midsommarafton den 20/6 2008 på SMHI:s mätstation, Jägersro, Malmö."

*ASG*

Suckers.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma storl, 40

Håller bara med, suck!!!

2008-05-30 @ 09:56:27
Postat av: EgoElin

Haha, jag har somnat ifrån midsommarafton 3 år í rad nu. nästan så jag borde få pengarna tebax oxå :D

2008-05-30 @ 18:36:56
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Korpen

Ja, och det är ganska karaktäristiskt... Låt mig gissa... Dagens smisk är inte heller vad min perversa hjärna vill få det till att bli? XD

Postat av: Korpen

Va lustigt, jag trodde där för ett par sekunder att det var ägget som innehöll gluten och blev mäkta överraskad. Jag är nog inte så bra på det här med anatomi klockan två på natten, tur som fan att man sover hela dagen sedan, så man är vaken NÅGON gång. Hmm... Men va jobbigt för dig att bli allergisk sådär. Orättvist...

"THERES NO JUSTICE... THERES JUST ME."

Som Döden sa i Terry Pratchetts små böcker...

Postat av: Korpen

Herr Döden? Faktiskt andra gången någon kallar mig det. Annars har det varit "Undertaker", "Dögrävare" och "Dödskonsulenten"... Och ändå tycker jag att jag är så diskret för det mesta...

Förutom när jag viker ut mig på andras bloggar uppenbarligen...

Nåväl, man kan väl bli kallad för värre saker här i livet.

"Jävla översättare!"

Nja...

Postat av: joel

hahaha... vilka jävla fuckers... ha!

2008-05-31 @ 03:26:57
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0