:´-(

Ytterligare ett bakslag med huset,
och jag kan inte göra ett skit.

Ekonomiskt, kan jag inte göra nåt, för mina händer är bakbundna.
Och som mentalt stöd för B, är jag inte mycket nytta,
för jag är på god väg att rasa själv.

Min väninna säger att man SKA klara alla motgångar i livet...
Man har ingen rätt att ge upp, och gör man det ändå, blir man straffad.
Man får börja om, och då blir det ÄNNU värre...
I nuläget, börjar det se ut som det är värt risken.

Free MySpace Comment Glitter Graphics, HTML Codes, Layouts, Cursors, Backgrounds, Contact Menus, Generators & More! - ohmyspace.com

Kommentarer
Postat av: Annelie

Va tråkigt,men vad har hänt ?

Håller tummarna att vad det än är ...så ska det ordna sig/kram

2008-10-22 @ 22:36:23
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: sofie algeson

Hoppas att det ordnar sig för er,du som har varit så glad attt flytta till ett hus.Hoppas att det löser sig för er.Tänker på er och jag håller tummen.Trevlig helg.

2008-10-24 @ 19:03:50
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0