Intima kvinnoproblem/I-landsproblem

Jag har ett problem. Som en kille aldrig får...
Jag tillhör sorten, som använder rakhyvel på benen och under armarna.
Vaxning har aldrig fungerat, helt enkelt.
Om jag har gjort fel, eller om det bara är en sjuk, sadistisk
uppfinning, uppfunnen av kvinnohatare, ska vi kanske låta vara ogissat.

Men i vilket fall... Vid det här laget,
tror jag inet att NÅGON har lyckats missa att jag har
jäkligt mycket känslor för B... På ALLA plan....
Det innebär tyvärr, att om han stryker mig över nacken,
huvudet, eller annat känsligt område,
så får jag ståpäls... ORDENTLIGT... Överallt...
Är man då nyrakad, och varenda liten hårsäck, reser sig
på hela kroppen, så blir man en levande nåldyna...

Det gör ONT på B....
Är ju inte riktigt rätt läge att orsaka honom smärta,
om man säger så....

Så vad är alternativet? Jo, att låta bli att raka sig.
Och hur sexigt är det? Jag tillhör dessutom den
mörkhåriga sorten...
Ja, jag tänker inte rita och berätta....

Så vad gör man??
(Nej, Ally, jag tänker inte vaxa mig *S*)

Nu blev det ett rätt intimt imlägg,
men samidigt är det så löjligt att en sån här sak,
ska vara ett problem, så det blir rätt komiskt ändå.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Säg åt honom att hålla händerna borta från dig?

Antar att det inte är nåt alternativ.



Vi diskuterade ungefär sammasak i dag.

Och kom fram till: Skidoverall.

2008-09-14 @ 00:03:42
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Men gumman, varför använder du inte dom krämer som finns, man blöter stället man ska ta bort håret på , stryker på krämen, spatel medföljer en del krämer, väntar en kvart typ, sedan är det bara att skölja av ( skölj noga) använd ingen deo strax efterdå, då svider det.

Tips om kräm: OPILKA finns med spatel och så har jag plövat VET också, för min del tycker jag bäst om OPILKA men det är ju en smaksak.

2008-09-14 @ 09:26:47
Postat av: Caroline

Det är rätt jobbigt det där... Jag har aldrig testat att vaxa mig, jag kör också med stenåldersmetoden. Epilator kanske funkar bättre?

2008-09-14 @ 12:39:22
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/
Postat av: ally

hahaha..... jag förstår dig. men jag gör det ändå ;p

2008-09-14 @ 13:21:35
URL: http://alyssas.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0