Back at Tyrolen

B, kidsen och jag är på Tyrolen igen.
De har musikfestival, och vi är funktionärer igen.
T.o.m tösen min hjälper till. Hon hittade en såndär
"skräp-upplockar-mojäng" så hon samlade en hel plastkasse med skräp.
Ikväll ska jag sälja korv, precis som i fjol.

Tösen har varit och storshoppat bland stånden,
vilket har resulterat i en av dottern, fasttryckt, indisk guldstjärna i t0ttas panna.

Det var några år sen, man fick en guldstjärna sist *S*

Vi kom inte upp så tidigt igår, som vi planerat.
Vi var inte framme förrän efter 23 på natten.
Sen höll jag på att aldrig få ungarna isäng,
för de sov på vägen upp.

Gårdagens höjdpunkt, var "ska-reggae-rocksteady-balkan-punk"-bandet

"ska-n-ska"
 


Det gick fan inte att stå still.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Va trevligt hoppas ni har tur med vädret, ha en jättekulig helg!!!!

KRAM

2009-08-22 @ 17:35:13
Postat av: ullisar

känner inte till det där bandet just men musikstilen är desto kändare och tjohej va stompigt det är! förstår att ni inte kunde hålla er stilla!

2009-08-28 @ 00:03:07
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0