Helgen

Idag har min dotter namnsdag. Grattis till henne! =)

 


I fredags var vi med skolan och kollade luciatåg.
De var så jäkla duktiga. Förutom "Sankta Lucia",
så var ingenting tradionellt. Staffan var en stalledräng var med,
men den var omgjord. Sen var det en massa annat.

När en kille började sjunga en svensk version av "Hallelujha"
tänkte jag "Men kom igen, vad är detta för trams?"
Men han var så duktig att man nästan fick gåshud,
och resten var lika bra.
Många har en förmåga att göra lussetågen aldeles för långa,
så man sitter och skruvar sig och vill därifrån på slutet,
men detta var precis lagom. Man hann inte tröttna.

På kvällen var jag och barnen hos en klasskamrat till mig.
Vi och tre till kollade Idol-avslutningen. Det var också mycket trevligt.

Igår, körde jag och barnen till "Busfabriken" .
Jag lekte lika mycket som barnen gjorde. 
Det var kul.
Något man gör om, men kanske inte var månad.

 


Kommentarer
Postat av: ullisar

vi har ju varit på en busfabrik i halmstad och jeez va skojigt det var! kanske var Maali lite för liten, och sen var jag lite för gravid, men här skulle jag apselut kunna tänka mig att lägga barnkalas i framtiden! allt för att slippa kaksmulande sockertrippade sjuåringar i mitt hem :)

2009-12-14 @ 01:38:58
URL: http://ullrika.se
Postat av: ullisar

ps. glömde, grattis på namnsdagen till tösabiten!

2009-12-14 @ 01:39:19
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0