R.I.P

Idag dog en gammal bekant till mig.

Han fyllde 35 år, den 6:e Augusti.
Han hängde på samma kvartersgård som jag när vi var tonåringar,
och jag gick i samma klass som hans kusin.
Genom åren, har vi haft varandra på bl.a MSN och nu i det sista,
så även på Facebook.

Idag såg jag att hans kusin skrivit på FB att han alltid skulle finnas med oss.
Jag har inte pratat med honom på ett tag, så jag fick ju fråga kusinen, vad som hänt.

För ett par veckor sen, fick han reda på att han hade cancer i tjocktarmen
och metastaser på njurar och lever.
Så idag somnade han in.

Efter sig lämnade han bl.a sin lille son.

Han är.. var ett år äldre än mig.

R.I.P Patrik


Kommentarer
Postat av: ullisar

men gud vad hemskt t0tta. så ung? och att det gick så fort? han måste haft otroligt ont på sig...



jag tänker på hans familj som blivit kvar. ofattbart. så mycket sorg.



tänker på dig också.

krams!

2009-09-30 @ 03:13:06
URL: http://ullrika.se
Postat av: Nat von OCD

Åh fy! Det är hemskt. Usch, vet inte ens vad jag ska skriva egentligen. Beklagar!

Ta hand om dig, och kram :)

2009-10-01 @ 01:45:38
URL: http://natvonocd.blogg,se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0