Gammal kärlek...

När jag var 12-13 år, brast mitt hjärta.
På samma område som jag bodde,
bodde en kille som jag nog måste kalla mitt livs första, stora kärlek.
Han var 1 år äldre än mig, och när han var 14,
flyttade han till sin mamma i Schweiz.
Jag har för mig att vi växlade nåt brev efter han hade flyttat,
men sen har jag varket sett eller hört något från honom.

Jag har tänkt på honom många ggr under åren,
och försökt hitta honom, när möjligheterna kom på nätet.
Men nej.. Han var som uppslukad av jorden.
Kunde bara kontatera att om han inte bytt namn,
så hade han inte flyttat tillbaka till Sverige.

Igåg gjorde jag ytterligare ett försök.
Och HITTADE honom. Efter 21 år.
I Frankrike, där han bott sen han var 19 år.

Han har inte sett mitt mail än och jag är sjukt spänd.

Hittade honom dessutom på Youtube,
så jag delar med mig =)


Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

AAAAAAA

2010-04-27 @ 18:21:38
Postat av: ullisar

visst är det häftigt hur liten världen blivit. särskilt nu efter Internets enorma utberedning - på gott eller ont?



fick du svar från honom? hade varit spännande att höra!



krams!

2010-04-27 @ 21:47:02
URL: http://ullrika.se
Postat av: Lilla Mamma

kanske han svarar senare?

2010-05-01 @ 18:19:19

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0