Ge sig nu..?

Igår var det vår ute.
Dottern och jag var ute i trädgården
och sådde morötter och rädisor.

Och så provade vi sätta 4 potatisar också.
För skojs skull.
Vi får väl se om de tar sig.

I övrigt är jag rätt trött på mitt huvud just nu.

Först hade jag vätska bakom trumhinnan,
vilket innebar att det blev ett jäkla liv,
eftersom den envisades med att vibrera hela tiden.

Precis innan det gick över, fick jag tandvärk....

Som övergick i ont i andra örat och halsen,

som övergick i uppsvällda och ajiga luftrör...
Väldigt aj och svårt att både andras och prata.
Och nu när det äntligen håller på att släppa,

så har jag åkt på en helt sanslös snuva,
som håller på hela tiden och ibland väcker mig eftersom jag inte får luft.

Men ingen feber.. Snarare tvärtom.. Tempen låg på 36,5 nu.
Och min normaltemp ligger på 36,7-37,0

*snörvel*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0