Wotta night

Vi bytte sovrum för ett tag sen.
Vi flyttade upp.
I det nya sovrummet, finns ett öppningsbart fönster.
Utan fungerande lister.
Vilket har lett till
att man i stort sett har vaknat till varenda förbipasserande fordon.

Igår fixade B listerna <3

Så vid 23 somnade jag.. GOTT för en gångs skull.
Men naturligtvis.
Kl 00.00 börjar kattfan skrika.
Klarvaken jag....

När somnade jag om då?
KLOCKAN JÄVLA FEM... I MORSE!! Och upp 6.45....
Är jag trött idag eller?

Och idag går vi till 15.00...
Ojsåskoj... Or not...

Fast sista ämnet är favoriten... Etik och livsfrågor... Skitkul.

Kommentarer
Postat av: LillaMamma

Visst va det lugnare innan odjuren kom in i huset!!!??

Dom kan väl sova ute hos bilarna eller nånstans??

2010-04-07 @ 18:23:49
Postat av: ullisar

kattlucka till lilla kisse kanske?



hoppas du klarade dagen iaf!

2010-04-09 @ 18:00:28
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0