Och så var det dags för ett hipp till

Det värsta av halsflussen har släppt nu....
Vänster sida är fortfarande svullen och öm,
men det är MYCKET bättre nu.
Dock har en väldigt stickande hals,
hållt mig vaken i stort sett hela natten.
Men skolgången får vänta en dag till.
Eller två, för jag är tydligen ledig imorgon.

Hellre hemma en dag extra för säkerhets skull,
än gå iväg för tidigt och riskera något.

Vill varken ha tillbaka det, eller ge någon annan det.

Något roligare.
Min pappa fyller år idag.
Hipp hipp hurra till honom :-)

Kommentarer
Postat av: ullisar

men du, är inte halsfluss en sån där sjuka som smittar även efter att man är frisk? om man inte fått penicillin alltså? kolla upp det, isf måste du kanske stanna hemma ytterligare nån dag?



skönt att du kryats dig iaf. blää för halssjukdomar. det för med sig så mycket annat... sömnbrist t ex. vilket iofs är detsamma som med graviditet. fast det är den ju iaf nån nytta till i slutändan!

2010-01-11 @ 15:28:11
URL: http://ullrika.se
Postat av: Lilla mamma

Åååå va tråkigt att du skulle bli sjuk just nu när skolan börjar, men det är inte mycket att göra, det viktigaste är ju att du blir frisk, man väljer ju inte själv, håller tummarna för att det ska gå över snart. Krya på dej, krammmmm

2010-01-11 @ 19:48:06

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0