Studiedag

Idag har jag och barnen studiedag.
B är förkyld.

Eftersom vi är lediga idag,
har jag bestämt att vi ska ha storstädning.

Lite trist bara, att det bara är jag som vill ha rent här.

Wellwell, badrummet är skrubbat nu i.a.f.
Det tog nån timme.
Nu ska jag ge mig på toaletten där uppe.

Jag har bett B hänga upp en spegel, jag har köpt, till hallen.
Vi har inga speglar som inte hänger i badrummet.
Lite störigt om där är upptaget.

Vi får väl se om det blir gjort,
eller om förkylningen har samma effekt på honom som på....

Nostalgitripp:

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Ja när killar är "sjuka" så är dom halvdöda hehe, ååå va härligt att få rent o fint sen kan alla hjälpas åt att hålla i ordning, klart att ni ska ha en spegel ju, själv har vi ett tjokt lager av damm här i undervåningen men det är inte så konstigt, vi renoverar ju övervåningen o det slippas hek villt, men när det blir färdigt så blir det superfint så man får ta lite damm nu, hälsa alla krammm

2010-03-13 @ 16:32:34
Postat av: Lilla Mamma

ååå skit...varför har du det såååå svårt när man ska svara??? man kan ju inte läsa bokstäverna!!!

2010-03-13 @ 16:34:04

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0