Varning för Trixis.se

Många som bloggar har barn.
Vill därför lägga ut en varning, för de som handlar barnkläder på nätet.
För två veckor sen, beställde jag bl.a ett par termobyxor till min dotter.
Enligt deras hemsida, skulle leverans inklusive inbetalningstiden ta ca 5 arbetsdagar.
Jag betalde in samma dag och har sen dess loggat in,
för att försökra mig om att de har fått pengarna.

När det efter 4 arbetsdagar, fortfarande stod att pengarna inte kommit in,
så skrev jag till deras kundtjänst och frågade varför de inte uppdaterat.
Inget svar.
Igår hade fortfarande inget hänt,
så jag skrev direkt till det som verkar vara innehavaren.
Inget svar.

Nu verkar våren vara på gång,
och även om det inte är försent än, med termobyxor,
så kommer det ju snart vara det.

Så här sitter vi...
Inga termobyxor, pengarna upplåsta i Trixis.se, 
inget svar och ingen uppdatering i profilen på deras hemsida.

Börjar bli MYCKET irriterad.

UPPDATERING.
Kläderna låg in postlådan (ähum?) imorse.

Kommentarer
Postat av: ullisar

förlåt men jag kan inte låta bli att asgarva! det här var det roligaste jag läst på länge!!



å så grattis till alla bäbisar i släkt- och bekantskapskrets. det lilla döpta barnet var otroligt gulligt! såklart :)



krams!

2010-03-15 @ 23:10:06
URL: http://ullrika.se
Postat av: Pernilla

Ang. Varning för Trixis.se!



Läser tyvärr försent om varningar för företaget! :(

Har beställt regnkläder bla och betalt i förskott den 3 okt, men inte hört något än från dom (idag 19/10-11).

Deras email går inte att skicka till, fail delivery!!!!

Finns inget tel.nr heller på deras hemsida!

Suck!

Om någon har deras tel.nr, lämna gärna det här tack!

Blir väl detektivarbete för min del nu!



Bra att du skrivit en varning i din blogg!

Bästa hälsningar

P

2011-10-19 @ 16:31:06

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0