Trött

Jag är så TRÖTT.
Helt slut i huvudet.
Så pass att jag säger helt galna saker.
Jag hör ju naturligtvis att det är fel när jag väl har sagt dem,
men just när jag säger det, så bara ÄR det så.

Alltså, fel ord på fel plats...
Igår sa jag t.ex till sonen
"Vill du ställa in salladen i ugnen".
Den ska naturligtvis stå i kylen.

Ska jag säga till dottern att ta på sig jackan,
kan det t.ex komma "Ta på dig stenen".
Helt ologiska ersättningsord.

Och eftersom jag med rätt stor säkerhet,
inte har fått en stroke, så kan jag bara skylla på att jag är slutkörd.

Det jag behöver nu, är en långhelg iväg med B.
Hotell, husvagn, Sverige, utomlands..
Spelar ingen roll...
Bara jag får komma bort, bara jag och B och stänga av hjärnan några dagar.

Kommentarer
Postat av: ullisar

gravid?

;D

2010-05-28 @ 21:20:30
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0