Long time no see...

Var börjar man efter så lång tid?

B fyller år idag. Grattis <3
(Eller igår, när detta blir publicerat)

Vi lagade mat tillsammans idag.
Det är en sak jag alltid har avskytt tidigare..
Har alltid velat vara ensam i köket..
Men med B är det skitkul.
Vi gjorde det mycket i början,
men nästan aldrig numer.
Vardagen har hunnit ikapp... Lite väl mycket, kan man tycka ibland.

Min älskade morfar dog den 6:e September.
Begravningen var fin och där var en man som spelade dragspel.
Min morfar spelade mycket dragspel när jag var liten.
Men han blev ändå 93 år. Det får man ju vara tacksam över.

Min barndomsvännina gifte sig 2:a Oktober.
B, jag och alla barnen var över på bröllopet.
Hon bor i Danmark.. En timmes körning från Helsingör.
De har varit tillsammans nästan lika länge som B och jag.
Fast B har inte friat ÄN... Inte är vi förlovade ÄN heller.
Får väl se till att han läser detta och fattar hinten *ASG*

Jag vill ju gifta mig 11 November 2011
(bara ett år kvar *hintar igen*)
gärna kl 11.11 =)

Han får ju lägga på ett kol nu,
om han vill ha en smal brud.
Man går ju inte ner i vikt på nolltid direkt.

Ok, jag lägger ner hintandet.. Nu har han fått det i klartext *S*

Vi är inne på vår 34:e månad nu =)
(snart 3 år, för den som inte orkar räkna)

Till jul slutar jag skolan.
Fick reda på att de ändrat behörigheten till högskolan,
så jag är inte behörig att söka längre.
Får se om jag läser upp, eller vad jag gör.
Om inget annat är jag till jul en undersköterska och mentalskötare med truckkort.
Något för tunga patienter kanske? =)

Jag längtar till jul.
Ser fram emot att julpynta, julbaka, laga julmat
och att ha alla barnen hemma.

Jag har varit hos läkare och fått diagnostiserat glutenintolerans.
Har ju levt glutenfritt i över 5 år,
men det är ju aldrig fel att ha det på papper.

I övrigt har det nog inte hänt så mycket.
Näpp.. Kan inte komma på mer...

Kommentarer
Postat av: ullisar

grattis i efterskott till din B! och lycka till med bröllopet :) glutenintolerans kan vara rätt farligt om den får falla fritt väl? tur du har koll på dig!



krams!

2010-11-07 @ 23:31:31
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0