Utflykt

Har äntligen köpt en cykel.
Här i närheten, har vi ett ställe som heter "Klockarebacken".
Det är för långt att gå, men för kort att ta bilen,
men alldeles lagom att cykla,
så i förrigår cyklade jag och dottern dit.

Uppe på backen ligger bara en grillplats,
men dottern har varit där tidigare med skolan,
så hon visade mig en liten stig, ner till en å.
Nu hade jag såklart inte telefonen med mig så jag kunde fota,
så igår tog jag båda ungarna med mig på en ny cykeltur,
denna gången med telefonkameran i högsta hugg.











Det blev en hel massa foton,
men vi kunde inte stanna så länge,
för där fanns MASSOR med mygg.

Men tänk ändå, vad man ofta har runt husknuten,
om man bara tittar ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Helt underbara bilder!!

2011-06-08 @ 12:58:34
Postat av: Alyssa

äntligen har du en cykel =D yay!

2011-06-14 @ 11:20:36

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0