Whytown

Jag och barnen är hos mina föräldrar utanför Ystad på semester.
Idag turistade jag och dottern inne i Ystad.
Riktigt trevligt, men vi hann inte ens med hälften av allt vi ville.
Men en rundtur med brandbilen lyckades vi ändå hinna med.

Dottern tyckte inte det var så kul att vänta på att rundturen skulle börja.



Här fick vi hoppa av och hälsa på 4 av trollen
som bor under bockarna Bruses berömda bro.
De sa inte så mycket, de där trollen.

Brandbilen


Passade på att fota min gamla gymnasieskola också.


Och en obligatorisk runda ner till havet...


Imorgon ska vi in igen....
Och göra allt vi inte hann med idag.
Gå på museum bl.a.
Och fota lite till....
Men då ska sonen följa med,
så det kommer väl mest bli en massa gnäll om att vi ska köra hem igen.
Dagens ungdom...

Kommentarer
Postat av: ullrika

Det var väldigt vad lite plats dom hade under den däringa bron, de stackars trollen. Kanske var därför de inte sa så mycket? ;)

2011-07-07 @ 12:15:30
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0