Hej och hå

Var bara här inne och kollade ett gammalt inlägg
så då kan man ju lika gärna passa på att uppdatera.

Macronerna har jag inte hunnit (orkat, blivit färdig till)
att baka än.. Hade t.o.m glömt dem tills jag såg en fråga från
Ullrika om dem..
Men jag lovar att lägga upp foto om jag gör såna :-)

Hände nåt kul här för nån timme sen.
Hörde en traktor här ute och det är inget konstigt med det...
Men en till och en till.. Så jag kollade....
Då såg jag att de hade flaggor i traktorerna..
Skulle gissa på att ett hundratal traktorer körde förbi
i kortege... Hade man vetat om det innan, hade man ju filmat,
så det var lite synd.

Är helt färdig med KOMVUX nu förresten.
Har inte mer CSN så jag KAN inte gå mer,
även om jag gärna hade velat.
Hade sista lektionen i fredags och ska bara dit på fredag och hämta betygen.
Lite sorgset känns det,
men nu börjar en ny era.... Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Du fick ju grymma betyg t0tta! Vad ska du hitta på nu då?



Ser fram emot att få se foton på de där macaronerna då :)

2012-06-11 @ 16:21:05
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0