Alkohol = Bite me

Och så var vi där igen.
VA?? Dricker du inte alkohol? Var för inte det???
Nykter alkoholist? Är du religiös? Nåt annat samfund?
Personliga själ, som är för privata?
Nej, ditt lilla spån image81

Jag  V I L L inte.. Hur jävla svårt kan det vara??

Nähä?
Är du sjuk?
Går du på medicin?
Obehagliga erfarenheter?
Var dina föräldrar alkoholister?

image70

Det finns mycket jag inte vill göra..
Jag har inte rökat på över 9 månader.
Måste jag vara religiös för det?
Är jag sjuk för att jag väljer att låta bli?

Jag är inte otrogen mot min partner när jag har en.
Men inte f*n är jag sexmissbrukare för det..
ELLER frireligiös.
Går inte på mediciner heller.

Jag knarkar inte heller..
Hmm... DET måste kanske betyda att jag har några personliga problem?
Eller är med i nån sekt?
Eller äter nån medicin som inte går att kombinera?

BTW.. Jag är inte religiös heller..
Shit.. Då måsta jag vara alkoholist.. Eller.. Öhm?
Sjuk kanske? image43

Fattar fan inte detta samhället..
Jag är vuxen och väljer att låta bli att hälla i mig alkohol.

VAD ÄR DET FÖR KONSTIGT MED DET???
image45

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka Losers

2007-12-07 @ 20:30:39
Postat av: Lilla Mamma

Aaaa vilka fubickar va tror det är sååå coooolt att dricka, suck , jag bara säger , VÄX UPP!!!

2007-12-07 @ 20:35:53

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0