*ASG*

Läste brorsans kommentar om inlägget "Pro Ana, my ass"
Satt och tänkte "Vadå 99%???" image96
Såg svaret och image80

Blåser iväg en liten puss till andra sidan jordklotet också,
till Joel för hans kommentar.
 image110

Nu har jag kommit tillbaka från min promenad.
Tänk att man kan klä på sig för MYCKET i Sverige i December.
Redan efter 2 km, svettades jag som en "Pro-Ana" i en godisaffär.

AF suger. Jag får ingen hjälp eftersom jag är frisk.image89

Det gör min hyresvärd också.
Hade fel på tvättiden.
Så nu fanns inte nästa förrän kvällen den 28:e Dec.
Jippi... Verkligen... image52

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0