Det var det, det...

Så var ytterligare en söndag och en vecka slut.

Fick svar på ett mail idag,
som gjorde mig väldigt glad.
Inget jobb eller så... privat..
Men bara att jag fick svar.

Jaja.. Det var från han jag inte fick falla för.

Var rätt skönt att märka att jag har börjat släppa honom.
Mycket tack vare dejten, jag hade förra helgen faktiskt.

Och eftersom jag hade den första i bagaget,
så var det inte svårt alls att acceptera att dejten inte var intresserad.
Även om jag hade kunnat falla för honom.
Så de har liksom tagit ut varandra...
Så nu kan jag träffa en som både vill ha mig och som jag vill ha..
Eller ge f*n i det *S*

Nähä.. Svamel.. Sovdags..

Natti

/ Snu Rrfia

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0