Hoppla

Tredje inlägget på samma dag *skratt*

Satt bara och tänkte på min son..
Han hade av någon anledning, halvpanik för ett par månader sedan.

Han sa:
"Mamma.. Du får aldrig gifta dig med någon som heter Persson i efternamn"...
Jag tittade såklart undrande på min son...
Då fortsätter han..
"Nääääääääää... Jag har kommit på vad mina initialer blir då"
Jag skrattade till.. Min sons och mitt namn, börjar på samma bokstav...
Och så påminde jag honom om att min dåvarande killes efternamn, började på P..
Min son fick STORA ögon..
 "Men mamma" sa han och svalde hårt.. "Jag vill inte heta CP"

Neee.. Det vill inte mamma heller *fniss*

Min son andades ut image42

Kommentarer
Postat av: Soda

Grymma liv. Grymma föräldrar.I min klass i skolan för hundra år sedan gick en kille som hette Björn Hellman. Han hade det inet lätt.

Det rä mycket att tänka på... Därför ska jag döpa min son till Sven-Ingvar, då får han ett helvete redan från början så behöver man ju inte fundera utan kan ställa in sig på en gång.

2007-12-05 @ 17:42:50
URL: http://hobbesfriends.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0