Hu

Helt slö är jag idag.
Hade gärna sovit nån timme till.
Men det är klart.
Är man så j-a dum så man äter vanlig grädde
till chokladpudding när man är laktosintolerant,
så får man skylla sig själv.
image24

Min son har ändrat nåt i sin dator. Så den kan inte komma ut på nätet.
Han PÅSTÅR att han inte har ändrat nåt, men han höll på med nåt igår.
Ändra namn på huvuddator och vad han nu grejade med.
image123
Tja.. Jag tänker inte fixa upp det. image124

Dels säger han alltid att han är mycket bättre på datorer än vad jag är.
Dels har jag sagt till honom 1000 ggr att han inte FÅR ändra nåt.
Men ändå SKA han in och pilla och greja.
Då får man faktiskt finna sig i att sakerna slutar fungera också.

Kommentarer
Postat av: joel

men grädde är GOTT!

2007-12-30 @ 12:59:13
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: bror

hehehe i själva verket så är det väl så att morsan inte har en susning om hur hon ska fuxa det?

HIHIHI ... men slå mig en signal sen, så ska vi nog lösa det !

2007-12-30 @ 17:11:18

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0