Huj

Vi sov länge i morse..
Dottern trodde knappt sina ögon när hon såg att hon hade vaknat kl 9.45..
Hon skrek rakt ut.. "Mamma!! Rekord! Så här länge sover jag ALDRIG annars"..
Jag kunde bara instämma "Nej, inte jag heller".

Men å andra sidan. Nu har jag varit utanför dörren. Gjort saker. Träffat folk...
Så nu finns där ju en anlednig för mig, både att vara trött och att sova.
Att jag dessutom bara sov ca 4 timmar per natt, i helgen, gjorde förstås sitt till.
Skulle mycket väl kunna sova nu med om jag har fått.
Men en timme till, får man väl hålla sig vaken i.a.f.

Funderar lite.. Kan man vara FÖR spontan? image111
Jag tinade upp en falukorv vi skulle ha till middag.
Den står i kylen nu....
Istället hade vi köttbullar, ägg, bröd, sill, majonnäs, räkor, kaviar och ost.
Något oförutsett kan jag säga. *S*

Aja, det var gott och ungarna blev överlyckliga.
t.o.m min überkräsna dotter högg in med god aptit.
Trots att hon redan hade ätit middag en gång.

Vi skulle ju kört och lämnat tillbaka bilen idag,
men ägaren tyckte inte vi behövde det.
Han hade bestämt sig för att inte jobba imorgon,
så han tyckte jag kunde ha bilen en dag till...

Vilket ju passar kanon, eftersom bostadsbidraget kommer imorgon
och det ju inte är HELT fel att kunna köra till City Gross och införskaffa lite föda..
Alltid lättare om man har bil.

image51.. Mina ancistrusar, har FORTFARANDE inte börjat fortplanta sig..
Får köpa en instruktionsvideo till dem eller nåt... image96

Nu ska t0tta se om hon inte kan vrida fram klockorna en timme,
så hon får en ursäkt att lägga sig nu. Hehe.

image116

Kommentarer
Postat av: joel

vad stolt jag blir över dig :)

2007-12-26 @ 23:05:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0