Jamen självklart.

Nu var jag ju trött och duktig, så jag la mig redan vid 22.
Och vaknade igen, strax innan 2...
Jag kan inte påstå att jag är pigg, men somna om, kan jag inte heller.

Var tog killen med ångvälten vägen? (Och varför just en kille?)

De första veckorna var det riktigt underhållande att sitta hemma,
nästan speedad av alla tankar och all energi man hade.
Men nu har man gått ner på lågvarv. Dagarna och veckorna flyter ihop.
Dagar försvinner, natt eller dag kan kvitta.
Likaså helg eller vardag.

Men jag har fortfarande inte kommit så långt in i det
att jag skiter i vilket. Jag vill fortfarande jobba.

Nåja.. Tog mig i kragen och flyttade över ancistrushonan,
till guld-ancistrushanen igår, i.a.f... Vi får väl se vad som händer.
Eller om det händer nåt alls. Kunde ju vara kul med lite bebisar.

Måååste skaffa en kamera.

Näpp, nu ska jag leta jobb tills jag somnar nästa gång. Natti

/V Aken

Kommentarer
Postat av: joel

lycka till

2007-12-12 @ 03:29:23
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hur många blev det. fyra?

2007-12-12 @ 04:20:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0