Jomenprecis

Min mamma lämnade en kommentar om
att jag har brist i det svenska ordförrådet för att jag svär.

Mja.. Haha..
Många saker kan jag kanske skyllas för,
men brist i det svenska ordförrådet är nog INTE en av dem.

Och om vi nu ska vara lite ärliga..
Så som min mamma svor under min uppväxt,
så om man ska använda antalet svordomar som måttstock,
så borde kvinnan inte ha nåt svenskt ordförråd ALLS.
image30

Jag tror att den ende som slår henne på fingrarna där, är min morfar...
Och på god tredjeplats, ligger min exman..
Så ursäkta mig men.. Tacka fan för att jag svär...

/image51

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0