Lördag morgon

Nåja, man ska inte klaga.
Att jag är uppe kl 8.20 en lördagsmorgon
är helt klart acceptabelt.

Somnade om vid 4.30.

Hmm.. Borde ge mina sömn/icke sömn-inlägg en egen kategori..


Undrar om man kan använda glutenfritt mjöl,
till att baka vanliga muffins..?
Min son kom precis och sa att han var sugen på muffins.
Får kolla om jag hittar ett recept sen..

Inte för att jag ska stoppa i mig en massa kalorier,
men bakar jag, vill jag ju kunna i.a.f smaka själv.
Och jag är inte förtjust i att hålla på med vetemjöl.
Det flyger runt och man kan få det i sig.

Har åtminstone bestämt vad vi ska ha till middag.
Hemmagjorda köttbullar och stekt potatis.
Njet.. Inte nyttigt, men GOTT image78

Men nu är det dags att laga kafe och ta hand om eventuell disk.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0