Meh

Skulle skriva ett inlägg för över en timme sen,
som var baserat på klockslaget och att klockan INTE var mycket..
Men så gick det inte att ladda upp en bild,
som liksom var en del av hela idén.
Och även om det funkar NU, så är klockan snart halv 7, så det är ju rätt poänglöst..
Även om det väl kanske också är hyfsat tidigt för att vara lördag.

Vaknade och upptäckte att jag var onödigt medveten om omvärlden.
Ingen bra utgångspunkt om man ska somna om.
Tyckte att jag skulle göra det ÄNDÅ..
Efter ett tag tänkte jag att det nog inte skulle funka.
Så jag vände mig om och tittade på klockan.
Mycket riktigt.. Strax 5.

Visst... Jag vet att det finns massor med människor
som går upp så tidigt, så tiden i sig är inget konstigt.
Poängen är att jag BEHÖVER inte gå upp då.
Och då suger det rätt kraftigt.


Get free graphics at BlingyBlob.com!

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0